Home • Support

Klantenservice

FAQ

Op werkdagen voor 15.00 uur besteld betekent doorgaans dat je bestelling nog dezelfde dag in behandeling wordt genomen. De levertijd hangt af van het magazijn waar het product vandaan komt.

Kleine artikelen zoals die van bijvoorbeeld Mommy Care leveren wij vanuit ons magazijn in Nederland. Deze items worden doorgaans de volgende dag geleverd.

Autostoelen komen van net over de Duitse grens, uit Hamburg. Deze artikelen zijn doorgaans 2-3 werkdagen onderweg.

Wij doen ons best om op de productpagina zelf duidelijk aan te geven wat de desbetreffende levertijd is.

Momenteel leveren wij alleen naar adressen in de Benelux

Onze verzendkosten zijn als volgt.

Nederland en België

Bestelling vanaf € 35 – Gratis

Bestelling onder € 35 – € 5,95

Als je bestelling al in behandeling is genomen, kunnen wij in de meeste gevallen niets meer voor je doen.

Probeer eerst je adres te wijzigen via de track&trace van de vervoerder.

Je ontvangt van de vervoerder een bericht met een track&trace link. De vervoerder biedt veelal de optie om je levervoorkeuren nog aan te passen. 

Wacht hier niet te lang mee, want als je pakket eenmaal onderweg voor uitlevering is, dan is een wijziging doorgeven niet meer mogelijk.

Lukt dit niet, stuur ons dan een berichtje met je contact gegevens en je ordernummer. Dan kijken we hoe we dit voor je kunnen oplossen.

Indien je je wachtwoord bent vergeten, dan kan je via onderstaande link een nieuwe wachtwoord aanvragen. Je ontvangt dan per mail een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Klik deze link als je je wachtwoord bent vergeten

Vul je een voor ons onbekend e-mail adres in, dan zal je geen mailtje ontvangen.