Home • Bestellingen
Bestellingen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje door op de knop “toevoegen aan winkelwagen” te klikken. Als je alle producten hebt gevonden ga je naar je winkelmandje en rond je daar de bestelling af.
Als je tijdens het bestellen een account aanmaakt, dan kan je de volgende keer sneller afrekenen en ook de bestellingen terugkijken.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik voor iemand anders bestellen?
Ja dit kan. Tijdens het afrekenen kan je een ander afleveradres opgeven. De track&trace link en de factuur sturen we naar het bij ons bekende e-mail adres.
Annuleren?
In enkele gevallen is het nog mogelijk je bestelling te annuleren. Je kan dan het beste even bellen, een whatsapp sturen of een mailtje sturen met als onderwerp [BESTELLING ANULEREN + Ordernummer]. Je bestelling doorloopt een geautomatiseerd proces. Zodra je bestelling door ons magazijn in behandeling is genomen, is het voor ons zeer lastig om deze nog te annuleren.